چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
جمالی

حوزه/ مدیربنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود استان بوشهر گفت: در راستای تقویت و توانمندسازی نیروهای فعال و علاقمند عرصه مهدویت دوره‌های دانش افزایی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت دانش‌افزایی مربیان و فعالین فرهنگی در حوزه مهدویت، اظهار داشت: در راستای تقویت و توانمندسازی نیروهای فعال و علاقمند عرصه مهدویت، دوره‌های دانش افزایی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

مدیربنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود استان بوشهر افزود: دوره تربیت مربی معارف مهدویت در همین راستا ویژه طلاب، فعالان فرهنگی و فرهنگیان خواهر و برادر در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره با حضور حجت الاسلام والمسلمین کفیل استاد مهدویت از یکشنبه ۷ الی ۱۰ مردادماه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جمالی، با اشاره به مزایای دوره خاطرنشان کرد: صدور گواهی معتبر، استفاده از برگزیدگان برای تدریس و معرفی برگزیدگان به مراکز علمی و فرهنگی از جمله مزایای شرکت و حضور فعال در این دوره آموزشی است.

مدیربنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود استان بوشهر، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به آقای غریبی(برادران) ۰۹۱۷۰۱۶۸۶۵۴ و خانم جهانگیری(خواهران) ۰۹۱۷۸۷۶۳۳۶۵ پیامک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha